ארגוני הימין ביטלו את ההפגנה: "נותנים צ'אנס אחרון"

אבי יעקב No Comments on ארגוני הימין ביטלו את ההפגנה: "נותנים צ'אנס אחרון"

ראשי ארגוני הימין: "לא נקיים את ההפגנה הערב – נותנים צ'אנס אחרון לשיחות בבית הנשיא"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי ארגוני הימין שתכננו לקיים את הפגנת הימין הערב (שלישי) מול הכנסת בדרישה מהקואליציה להעביר את הרפורמה המשפטית, הודיעו הבוקר כי לא יקיימו את ההפגנה הערב. זאת בשל הרצון "למצות עד תום את הניסיון להגיע להידברות והסכמה רחבה עם האופוזיציה ולהעביר את הרפורמה באופן מוסכם", כדבריהם.

ברל'ה קרומבי מיוזמת תקומה 2023, שהיה בין הגופים שעמד מאחורי ההפגנה שתוכננה להיום מסר: "החלטנו שלא לקיים את ההפגנה הערב כי חשוב לנו לתת לקואליציה את מלוא הצ'אנס לנסות להגיע להבנות עם האופוזיציה. אבל זה לא אומר שלא נדרוש את העברת הרפורמה במעמד צד אחד במקרה והשיחות יתפוצצו. אנחנו רוצים שהאופוזיציה יידעו שהציבור שלנו דורש לצאת לרחובות וההחלטה על קיום ההפגנה היום נבעה קודם כל מדרישה ציבורית חזקה מאד שאנחנו מקבלים מהציבור לצאת לרחובות ולדרוש מנבחרי הציבור להעביר את הרפורמה. גם אם ברגע הזה הוחלט לדחות את ההפגנה, הציבור ישוב וידרוש לצאת לרחובות ואנחנו נפעל לפי רחשי הציבור. 64 מנדטים לא מוכנים שיזלזלו בהם ולא יסכימו לשבת בבית ולהסתפק בפייק רפורמה. או שתהיה רפורמה או שגם הימין ייצא לרחובות".

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" מסר בתגובה: "אנחנו קוראים לנבחרי הציבור לא להיכנע לסחיטה באיומים ומחזקים את שר המשפטים יריב לוין. נמשיך להיאבק למען הרפורמה המשפטית".



0 תגובות